Кузьмінська, Наталія ЛеонідівнаКочерга, Ольга Олександрівна2023-09-262023-09-262023Кочерга, О. О. Економічне обґрунтування напрямків зростання конкурентоспроможності продукції підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Кочерга Ольга Олександрівна. - Київ, 2023. - 125 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60559Метою даної роботи є обґрунтування шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції, розробка рекомендацій щодо конкретних заходів підвищення конкурентоспроможності на підприємстві. Для аналітичного дослідження та розробки заходів покращення в роботі було використано комплексний метод оцінки рівня конкурентоспроможності продукції та кореляційно-регресійний аналіз. Для економічного обґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства в роботі використані такі методи: логічний метод, графічний метод, метод логічного узагальнення та порівняльний метод. В роботі запропоновано два шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, а саме розширити асортимент продукції та створити відділ маркетингу. Об’єкт дослідження – процес зростання конкурентоспроможності продукції. Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних і практичних підходів щодо зростання конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Обухівський молочний завод».125 с.ukпідприємствоконкурентоспроможністьпродукціявитратиenterprisecompetitivenessincomeactivitiesЕкономічне обгрунтування напрямків зростання конкурентоспроможності продукції підприємстваBachelor Thesis