Лук’яненко, В. В.2023-09-052023-09-052015Лук’яненко, В. Особливості формування іншомовної комунікативної компетентності студентів з різними когнітивними стилями / Лук’яненко В. В. // Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 5 (II). – С. 50–54. – Бібліогр.: 5 назв.2307-1591https://ela.kpi.ua/handle/123456789/59882У статті висвітлено теоретичні підходи до класифікації стилів учіння, описано методи та прийоми викладання іноземної мови відповідно до індивідуально-психологічних особливостей студента. Зокрема, проаналізовано когнітивні стилі за М.О.Холодною (кодування інформації; переробка інформації; постановка та вирішення проблем; пізнавальне ставлення до світу); стилі учіння, запропоновані Д.Колбом (дивергентний, акомодативний, конвергентний), а також класифікацію способів засвоєння знань за домінувальним каналом сприймання, що дає змогу виокремити візуальний, аудіальний та кінестетичний стилі. Зазначено, що стиль учіння залежить також від психотипу, темпераменту та стилю мислення студента. Надається коротка характеристика кожного стилю учіння, відповідно до класифікації, а також пропонуються рекомендації для викладачів стосовно формування іншомовної комунікативної компетентності студентів з різними когнітивними стилями на заняттях з англійської мови.ukкогнітивний стильпсихотипканал сприйманняіндивідуалізація навчанняcognitive stylepsychotypeperceptual channelindividualized instructionкогнитивный стильпсихотипканал восприятияиндивидуализация обученияОсобливості формування іншомовної комунікативної компетентності студентів з різними когнітивними стилямиFormation of foreign language communicative competence in students with different cognitive stylesОсобенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов с разными когнитивными стилямиArticlePp. 50-54378.10000-0003-3748-2616