Галацин, КатеринаФещук, АллаКотковець, Аліна2024-04-232024-04-232024Галацин, К. Mall-технології у процесі вивчення англійської мови студентами технічних спеціальностей / Галацин, К., Фещук, А., Котковець А. // Актуальні питання гуманітарних наук. – 2024. – Вип. 72. – Т. 1. – С. 330–336.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/66450Підготовка високопрофесійних фахівців, здатних налагоджувати якісну комунікацію на будь-якій мові світу, успішно реалізовувати функційні обов’язки, вільно конкурувати на міжнародному ринку неможлива без урахування і впровадження в освітній процес особливостей цифровізації, діджиталізації, які відбуваються в сучасному суспільстві. Головним завданням освіти сьогодні має стати навчання та виховання особистості, яка зможе себе комфортно почувати в реаліях «цифрового століття». А формування такої людини можливе за умови використання сучасних інформаційних мобільних пристроїв, серед яких комп’ютери, планшети, смартфони та ін., які є невід’ємною частиною нашого повсякденного життя, інтенсивно розвиваються та увійшли в науку під поняттям «MALL-технологій». Мета статті – обґрунтувати освітній потенціал MALL-технологій у процесі вивчення студентами технічних спеціальностей професійної англійської мови. Для реалізації мети нами вирішено наступні завдання: 1) обґрунтувати сутність та види MALL-технологій; 2) виявити освітній потенціал MALL-технологій у процесі вивчення майбутніми інженерами професійної англійської мови. У процесі наукового пошуку використано методи аналізу, синтезу, узагальнення, систематизації, моделювання, умовисновки. Унаслідок швидкого вдосконалення та використання інформаційних технологій виникла концепція навчання з використанням мобільних пристроїв, яка є дуже популярною сьогодні, й авторами розглядається як MALL-технологія, M-learning, E-learning та мобільна педагогіка. Результати аналізу вказаних понять засвідчують їх тотожність і передбачають використання мобільних пристроїв (телефонів, годинників-смартфонів, планшетів і ноутбуків) в освітньому процесі. Запропоновано приклади використання MALL-технологій у процесі вивчення магістрами технічних спеціальностей освітнього компоненту «Практичний курс іноземної мови для ділової комунікації (англійська»)ukMALL-технологіїмобільні пристроїмайбутні інженерианглійська мовамобільна додаткионлайн-платформиMall-технології у процесі вивчення англійської мови студентами технічних спеціальностейArticleС. 330-336https://doi.org/10.24919/2308-4863/72-1-48811.111’243:378.0160000-0003-3297-82840000-0003-3683-099X0000-0003-0894-0374