Подолян, Олександр ОлеговичЗозульов, Олександр Вікторович2024-12-302024-12-302024Подолян, О. О. Бренд роботодавця в системі економічних відносин на ринку / Подолян О. О., Зозульов О. В. // Маркетинг і цифрові технології. – 2024. – Том 8. – № 2 – C. 58-69.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71483У статті проаналізовано місце бренду роботодавця в комплексі брендів підприємства в системі економічних відносин, що виникають на ринку під час формування підприємством власного людського капіталу. Досліджено сутність бренду роботодавця за рахунок систематизації існуючих підходів до його визначення. На основі аналізу виокремлено ключові суб’єкти ринкових відносин, які є контактними групами бренду роботодавця, з числа внутрішнього та зовнішнього середовищ підприємства. Визначено напрями впливу бренду роботодавця на суб’єктів внутрішнього та зовнішнього середовищ в контексті формування людського капіталу підприємства. Сформовано власне визначення бренду роботодавця задля формування людського капіталу підприємства.ukбренд роботодавцясуб’єкти бренду роботодавцяфункції бренду роботодавцясутність бренду роботодавцямодель суб’єктів бренду роботодавцяemployer brandemployer brand subjectsemployer brand functionsdefinition of employer brandmodel of employer brand subjectsБренд роботодавця в системі економічних відносин на ринкуEmployer brand in the system of economic relations in the marketArticleC. 58-69https://doi.org/10.15276/mdt.8.2.2024.5339.13.024.331.580000-0001-7087-2080