Жигалкевич, Жанна МихайлівнаВласюк, Кирило Дмитрович2024-09-252024-09-252024Власюк, К. Д. Підвищення ефективності маркетингових комунікацій компанії Ahmad Tea Ukraine на українському ринку чаю : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Власюк Кирило Дмитрович. - Київ, 2024. - 199 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69245Дипломна робота присвячена темі: «Підвищення ефективності маркетингових комунікацій компанії Ahmad Tea Ukraine на українському ринку чаю». Вона містить 22 таблиці, 34 ілюстрації та 10 додатків, а основна частина налічує 151 сторінку. Мета роботи – коригування інструментів маркетингової комунікації для підвищення ефективності управління ними для ТМ Ahmad Tea. Для цього було проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища бренду. На основі отриманої інформації визначено сильні/слабкі сторони компанії та можливості/загрози на ринку чаю. Це дозволило діагностувати проблему підвищення ефективності маркетингових комунікацій компанії Ahmad Tea Ukraine. Для її вирішення було розроблено методологію збору необхідних даних, яка базувалася на вивченні наукової літератури та власної публікації тези на спеціалізовану тему щодо застосування методу «дизайн-мислення» при прийнятті управлінських рішень. У ході дослідження проводились як кабінетні, так і польові дослідження. Кабінетні дослідження збирали зовнішню вторинну інформацію для формування відповідності заявленої позиції чайного бренду до реальної, яку сприймає споживач. Аналізувались офіційні сайти, соціальні мережі брендів, відгуки ЗМІ та споживачів. Польове дослідження у формі опитування формувало поточний стан ТМ Ahmad Tea та аналізували її комунікаційні інструменти – відео-рекламу на різних хост-сервісах, рекламу у соціальних медіа, відносини з громадськістю, спонсорство тощо. У результаті дослідження буде визначено проблемні елементи інструментів маркетингової комунікації бренду. Після цього будуть надані рекомендації щодо їх коригування для підвищення ефективності маркетингової комунікації підприємства.199 с.ukчайторгова маркаефективністьмаркетингові комунікаціїрекламасоціальні медіаопитуваннядизайн-мисленняінструменти маркетингової комунікаціїteabrandeffectivenessmarketing communicationsadvertisingsocial mediasurveysdesign thinkingmarketing communication toolsПідвищення ефективності маркетингових комунікацій компанії Ahmad Tea Ukraine на українському ринку чаюBachelor Thesis