Шульгіна Людмила МихайлівнаВібла Марина Сергіївна2021-02-122021-02-122020-12Вібла, М. С. Сегментування споживачів на вітчизняному В2В-ринку Інформаційних технологій : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Вібла Марина Сергіївна. - Київ, 2020. - 97 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/39342Магістерська дисертація на здобуття ступеня магістра зі спеціальності 075 "Маркетинг". – Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». – Київ, 2020. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів та висновків, які містять 39 рисунків, 20 таблиць та 1 додаток. Об’єктом дослідження був процес сегментування споживачів В2В ринку інформаційних технологій, а предметом - теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо сегментування споживачів В2В ринку інформаційних технологій. Мета дослідження полягає у подальшому розвитку та удосконаленні теоретико-методичних положень сегментування клієнтів В2В ринку інформаційних технологій. В ході дослідження були використані такі методи, як систематизація та узагальнення (аналіз сутності сегментування та підходів до сегментації споживачів на промисловому ринку), аналіз та синтез (дослідження зовнішнього і внутрішнього середовищ компанії), матричні та статистичні методи (узагальнення результатів дослідження), кластерний та кореляційно-регресійного аналізи (для сегментування ринку та оцінки економічних наслідків сегментування). У роботі удосконалено підхід до сегментування споживачів ТОВ «Террасофт» ринку В2В на вітчизняному ринку, із використанням кластерного аналізу, що враховує показники доходу від реалізації та кількості співробітників та запропоновано маркетингові заходи для виділених сегментів. Розроблена система сегментування споживачів на вітчизняному ринку та запропонований підхід до сегментування можуть бути використані у практичній маркетинговій діяльності компанії, яка працює на ринку інформаційних технологій.ukсегментування споживачівВ2В-ринокінформаційні технологіїсегментпозиціонуванняпопитСегментування споживачів на вітчизняному В2В-ринку Інформаційних технологійMaster Thesis97 с.339.138