Ліщук, Катерина ІгорівнаПанов, Владислав Євгенович2025-02-142025-02-142024Панов, В. Є. Комп'ютера гра у жанрі Roguelike на рушії Godot : дипломний проєкт ... бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Панов Владислав Євгенович. - Київ, 2024. - 171 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72558Пояснювальна записка дипломного проєкту складається з п’яти розділів, містить 43 таблиці, 49 рисунків та 42 джерела – загалом 97 сторінок. Дипломний проєкт присвячений комп’ютерній грі у жанрі Roguelike для дозвілля та розвитку інтелектуальної реакції. Мета – розвиток логічного мислення гравця та підвищення швидкості реакції за рахунок процедурної генерації рівнів та їх наповнення ворогами. Об'єкт дослідження: комп’ютерна гра у жанрі Roguelike. Предмет дослідження: комп’ютерні ігри як інcтрумент дозвілля та розвитку інтелектуальної реакції. У розділі «Передпроєктне обстеження предметної області» було проведено аналіз предметної області, аналіз існуючих рішень, опис бізнес процесів та постановка задачі. Розділ «Розроблення вимог до програмного забезпечення» присвячений розробленню варіантів використання програмного забезпечення, аналізу системних вимог, розробленню нефункціональних та функціональних вимог. Розділ «Конструювання та розроблення програмного забезпечення» присвячений архітектурі програмного забезпечення, обґрунтуванню вибору засобів розробки та конструюванню програмного забезпечення. Розділ «Аналіз якості та тестування програмного забезпечення» присвячений аналізу якості програмного забезпечення та опису тестувань і контрольного прикладу. Розділ «Розгортання та супровід програмного забезпечення» присвячений опису розгортання та супроводу програмного забезпечення. Програмне забезпечення впроваджено для персональних комп’ютерів на платформах Windows та Linux.171 с.ukкомп’ютерна граігровий рушійGodotRoguelikeпроцедурна генераціяcomputer gamegame engineprocedural generationКомп'ютера гра у жанрі Roguelike на рушії GodotComputer Game in the Roguelike Genre Built on the Godot EngineBachelor Thesis