Антонюк, Андрій ІвановичМорозов-Леонов, Олександр Святославович2023-05-302023-05-302023-05Морозов-Леонов, О. С. Спосіб гри в Го з використанням штучного інтелекту : магістерська дис. : 123 Компʼютерна інженерія / Морозов-Леонов Олександр Святославович. – Київ, 2023. – 91 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/56341У магістерській дисертації розглядається спосіб гри в Го з використанням штучного інтелекту, а саме штучних нейронних мереж та пошуку по дереву Монте-Карло. Метод поєднує сучасні принципи будови штучного інтелекту, враховує обмеження, що обумовлюються цільовим апаратним та програмним забезпеченням. Розроблено за допомогою наступних інструментів: Python, PyTorch, NumPy.91 с.ukгра Гоgame of Goштучні нейронні мережіartificial neural networksмашинне навчанняmachine learningнавчання з учителемsupervised learningнавчання з підкріпленнямreinforcement learningметод Монте-КарлоMonte-Carlo methodСпосіб гри в Го з використанням штучного інтелектуMaster Thesis004.4