Каніщенко Олена ЛеонідівнаСпіваковська, Тетяна Володимирівна2010-06-132010-06-132009Співаковська Т. В. Формування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринків : дис. ... канд. економ. наук : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)/ Т. В. Співаковська. - К., 2009. - 221 л. + CD-ROMhttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/369ukДисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.маркетингова стратегіярівень розроблення стратегіїстратегічна альтернативастратегічне рішеннямеханізм формування маркетингової стратегіїінтернаціоналізоване підприємствоконцепції інтернаціоналізацімаркетинговая стратегияформирование маркетинговой стратегииуровень разработки стратегиистратегическая альтернативастратегическое решениемеханизм формирования маркетинговой стратегииинтернационализированное предприятиеконцепции интернационализацииmarketing strategyformation of marketing strategylevel of strategy formationstrategic alternativestrategic decisionmechanism of marketing strategy formationthe internationalized enterpriseinternationalization conceptsФормування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринківThesis Doctoral