Писаренко, Н. Л.2022-05-252022-05-252020Писаренко, Н. Л. Соціальний бізнес та соціальна складова в концепції маркетингової діяльності / Н. Л. Писаренко // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2020. – № 17. – С. 351-360. – Бібліогр.: 14 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/47568ukсоціальний бізнескорпоративна соціальна відповідальністьконцепція маркетингової діяльностісоціальна цінністьсоціальна рентабельність бізнесустратегія позиціонуваннясоціальний активізмsocial businescorporate social responsibilitymarketing conceptsocial valuesocial return of investmentpositioning strategysocial activismСоціальний бізнес та соціальна складова в концепції маркетингової діяльностіArticleС. 351-360339.138 + 658.80000-0002-0526-8546