Писаренко, Наталія Леонідівна2022-02-182022-02-182021Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах цифровізації. Навчально-методичний комплекс дисципліни [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів, які навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг», третій (доктор філософії) рівень вищої освіти / Н. Л. Писаренко ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 2,92 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 63 с. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/46616ukуправління маркетингомdigital marketingцифровізаціяmarketing managementдіджитал маркетингdigitalisationУправління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах цифровізації. Навчально-методичний комплекс дисципліниMethodical Material63 с.