Сенкевич, Г. А.2024-11-252024-11-252024Сенкевич, Г. А. Засоби привернення уваги до рекламного продукту за допомогою нестандартних лінгвістичних конструкцій / Сенкевич Г. А. // Обрії друкарства : науковий журнал. – 2024. – №1 (15). – С. 113-124. – Бібліогр.: 15 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/70782Статтю присвячено застосуванню нестандартних лінгвістичних конструкцій у створенні рекламного контенту. Вона містить аналіз сучасних рекламних повідом- лень стосовно дотримання в них лінгвістичних норм та етичних правил крізь при- зму креативу як прояву творчих підходів. Визначено роль прагматики у вивченні ефекту від рекламних текстів, рівень впливу нестандартних лінгвістичних конструкцій на свідомість і поведінку спожи- вачів реклами та зосереджено увагу на типових помилках у рекламних повідом- леннях. Окреслено роль дейксису в комунікативному процесі — у поєднанні категорій «творчість», «креатив», «рекламний креатив». Наведено приклади неефективного використання сленгової та жаргонної лексики, з-відчого порушується зв’язок між актом комунікації та висловлюванням як його результатом. Сформульовано висновки з приводу застосування у рекламному повідомленні нестандартних лінгвістичних конструкцій, стилістичних засобів, фразеологізмів, які містять сленгову лексику, а також окреслено доцільні умови креативізації реклам- них повідомлень та рекламних матеріалів при безумовному дотриманні там вста- новлених етичних норм. Дослідження підкреслює важливість створення якісного рекламного контенту як основного чинника покращення іміджу та ділової репутації компанії.ukЗасоби привернення уваги до рекламного продукту за допомогою нестандартних лінгвістичних конструкційArticleС. 113-124https://doi.org/10.20535/2522-1078.2024.1(15).3019600000-0003-0528-8210