Ситник, Наталія ІванівнаПермінова, Світлана ОлександрівнаВоржакова, Юлія Петрівна2023-06-262023-06-262022Ситник, Н. І. Дизайн-стратегія як інструмент розроблення нових продуктів / Ситник Н. І., Пермінова С. О., Воржакова Ю. П. // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». – 2022. – № 45. – С. 42-49.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/57583У добу зростання конкуренції дизайн швидко трансформується, перетворюючись на ключовий елемент комунікації з клієнтами, розроблення нового продукту, прийняття управлінських рішень та оптимізації бізнес-моделі. Виклики, з якими стикаються сучасні організації, вимагають переосмислення традиційної ролі дизайну у напрямі більш системного його використання на всіх рівнях з урахуванням стратегічних перспектив розвитку організації. У статті розглянуто теоретичні аспекти формування дизайн-стратегії як інструменту забезпечення стратегічної спрямованості дизайнерських рішень. Проаналізовано етапі еволюції дизайну за рівнем його ін-тегрованості в бізнес-діяльність організацій. Сформульовано ключові принципи, завдання і передумови фор-мування дизайн-стратегії. Запропоновано загальну схему розроблення дизайн-стратегії під час виконання проєктів, яка дає змогу забезпечити стратегічну спрямованість дизайнерських рішень.ukдизайнdesignстратегічний дизайнstrategic designдизайн-стратегіяdesign strategyдизайн-мисленняdesign thinkingцілеспрямований дизайнbrand strategyбренд-стратегіяbusiness strategyбізнес-стратегіяДизайн-стратегія як інструмент розроблення нових продуктівDesign strategy as a tool for developing new productsArticleС. 42-4910.32999/ksu2307-8030/2022-45-5658.512.20000-0002-0521-33180000-0002-7670-88600000-0001-6443-8560