Ковалинська, І. В.2023-09-072023-09-072016Ковалинська, І. Компетентнісний підхід до полікультурного навчання вчителів / Ковалинська І. В. // Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2016. – Вип. 7. – С. 37–42. – Бібліогр.: 16 назв.2307-1591https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60021Стаття присвячена виявленню основних вимог до формування компетентностей вчителя в умовах мультикультурного навчального середовища в країнах Західної Європи, та імплементації цих вимог до умов України. Автор вказує, що основні компетентності європейського вчителя –це: вміння працювати в етнічно гетерогенному класі, створювати сприятливу атмосферу для розвитку усіх студентів; уміння співпрацювати з батьками і громадою; розвиток мовних компетентностей. Автором розроблено основи системи полікультурної освіти в Україні, основними структурними компонентами якої є інституційний, цільовий, змістовий, операційно діяльнісний, результативний. Авторка вказує на можливості використання досвіду окремих західноєвропейських країн для розбудови певних компонентів полікультурної освіти в Україні.ukкомпетентністькомпетенціякультурний патернетнічно гетерогеннийміжетнічні відносинисистема мультикультурної освітиcompetencecompetencycultural patternethno heterogeneousinter-ethnical co-operationthe system of multicultural educationкомпетентностькомпетенциякультурный патернэтнично-гетерогенныймежэтнические взаимоотношениясистема мультикультурного образованияКомпетентнісний підхід до полікультурного навчання вчителівСompetence based approach to teachers’ polycultural educationКомпетентностный подход к поликультурному образованию учителейArticlePp. 37-42373.57. 048 (042.3)