Москаленко, О. Д.Зозульов, Олександр Вікторович2019-03-052019-03-052018Москаленко, О. Д. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок / О. Д. Москаленко, О. В. Зозульов // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2018. – № 15. – С. 373–382. – Бібліогр.: 7 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26622ukмаркетингове дослідженнянейромаркетингінструменти нейромаркетингуетапи проведення нейромаркетингового дослідженняайтрекінгайтрекерmarketing researchneuro marketingneuro marketing toolsstages of neuro marketing researcheye trackingeye trackerJEL classification: M39Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб-сторінокNeuromarketing Features and Relevance of Use of Website Testing by Eyes-TrackingArticleС. 373–382https://doi.org/10.20535/2307-5651.15.2018.132532339.138