Мартиненко, Василь ПетровичМанько, Ірина Володимирівна2019-05-272019-05-272018Манько, І. В. Управління маркетинговою діяльністю ПАТ «Київмедпрепарат» з метою підвищення його ефективності : магістерська дис. : 051 Економіка / Манько Ірина Володимирівна. – Київ, 2018. – 147 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/27714Метою дослідження є обґрунтування науково–методичних засад та практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю ПАТ «Київмедпрепарат» з метою підвищення його ефективності. Для аналітичного дослідження та розробки пропозицій в роботі використані методи наукового узагальнення, метод групування, історичного і системного підходів, математичної, порівняння, графічний метод, експертного оцінювання, метод аналізу ієрархій. В роботі запропоновано використання виставкової діяльності для вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на ПАТ «Київмедпрепарат», а саме участь у міжнародній фармацевтичній виставці «Public Health», а також впровадження системи знижок, що поєднує знижки за велике замовлення та знижки при оплаті авансом. В результаті впровадження запропонованих заходів ПАТ «Київмедпрепарат» зможе отримати 28 122 тис. грн. додаткового чистого прибутку. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю фармацевтичного підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних підходів щодо вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства фармацевтичної промисловості.ukкомплекс маркетингумаркетингові комунікаціїпросуваннязбутmarketing complexmarketing communicationspromotionsalesУправління маркетинговою діяльністю ПАТ «Київмедпрепарат» з метою підвищення його ефективностіMaster Thesis147 с338.242