Лук’янов, М. О.2023-03-292023-03-292020Лук’янов, М. О. Стратегія керування електроприводом вентильно-індукторного двигуна з покращеними характеристиками / Лук’янов М. О. // Електронна та Акустична Інженерія : науково-технічний журнал. – 2020. – Т. 3, № 2. – С. 29-33. – Бібліогр.: 19 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54086Вентильно-індукторний двигун завдяки своїм перевагам може використовуватися в транспортних засобах низької й середньої потужності. Проте, на даний момент, через значні пульсації обертового моменту, недостатню питому потужність й складність драйвера він не є популярним. В статті розглянуто структуру вентильноіндукторного двигуна й запропоновано методику формування магнітного потоку для забезпечення постійного моменту. За рахунок високочастотного формування струму полюсів статора габарити двигуна мінімізовано. Для підвищення ефективності роботи двигуна запропоновано двохсекційну структуру полюсів із використанням додаткових обмоток. Для формування струму керування обмотками використано розповсюджений резонансний перетворювач з м’яким перемиканням силових ключів. Як результат, запропонований драйвер складається лише з чотирьох резонансних перетворювачів. Робота вентильно-індукторного двигуна симульована в MATLAB Simulink.ukвентильно-індукторний двигунмодульний електричний драйверпостійний моментвисокочастотне керуваннярезонансний перетворювачswitched reluctance motormodular electric driverconstant torquehigh frequency controlresonance converterСтратегія керування електроприводом вентильно-індукторного двигуна з покращеними характеристикамиArticleС. 29-33https://doi.org/10.20535/2617-0965.2020.3.2.199023621.30000-0001-8930-9992