Григоренко, В. Ю.2018-07-202018-07-202018Григоренко, В. Ю. Роль маркетингу у зовнішній економічній діяльності підприємств малого та середнього бізнесу на прикладі аграрної продукції / Григоренко В. Ю. // Міжнародне науково-технічне співробітництво: принципи, механізми, ефективність : збірник праць XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15-16 березня 2018 року, м. Київ / КПІ ім. Ігоря Сікорського, ФММ, КМЕ. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018. – С. 33. – Бібліогр.: 2 назви.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/23999ukРоль маркетингу у зовнішній економічній діяльності підприємств малого та середнього бізнесу на прикладі аграрної продукціїArticleС. 33XIV Всеукраїнська науково-практична конференція «Міжнародне науково-технічне співробітництво: принципи, механізми, ефективність»