Солнцев, Сергій ОлексійовичЧернишова, Олена Сергіївна2024-02-132024-02-132024Чернишова, О. С. Географічна експансія на ринку медичних послуг : магістерська дис. : 075 Промисловий маркетинг / Чернишова Олена Сергіївна. - Київ, 2024. - 120 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64524Магістерська дисертація на тему «Географічна експансія на ринку медичних послуг» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (66 шт.) та 1 додаток. Робота містить – 120 сторінок, 31 рисунок та 25 таблиць. Об’єктом магістерської дисертації є географічна експансія мережі медичних центрів. Передумовами є військові дії, тимчасова окупація територій України та значна внутрішня міграція через яку географія покриття медичних послуг зазнала значних змін. Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації географічної експансії на ринку приватних медичних послуг. Метою магістерської дисертації є відбір потенційних регіонів для виходу на них мережею медичних центрів «ОН Клінік» шляхом аналізу ринку приватних медичних послуг західних областей України та можливостей виходу медичного центру «ОН Клінік» на ці ринки. Методи дисертаційного дослідження: були використані такі теоретичні методи як метод аналізу, системний підхід, метод дедукції, метод індукції, метод класифікації, та для виконання маркетингового дослідження були задіяні такі методи як кабінетне дослідження та глибинне інтерв’ю з експертом. Науковою новизною роботи є власне формулювання визначення поняття «географічна експансія», вдосконалення класифікації існуючих способів й моделей виходу компаній на нові географічні ринки та виокремлення особливостей медичних послуг, що впливають на експансію медичного бізнесу. Також, після детального розгляду підходів різних науковців до вибору міжнародних ринків був розроблений власний шести-етапний алгоритм відбору ринків, з урахуванням особливостей медичних послуг. У результаті магістерського дослідження була розроблена узагальнена схема вибору ринків для географічної експансії на ринку медичних послуг, досліджено внутрішнє та зовнішнє середовище компанії, проведено маркетингове дослідження з вибору потенційних ринків, на базі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо адаптації комплексу маркетингу компанії та обрахована економічна ефективність запропонованих заходів.120 с.ukгеографічна експансіяприватні медичні послугистратегії маркетингу для медичних закладівстратегії виходу на ринокконкурентоспроможність медичних центрів.Географічна експансія на ринку медичних послугMaster Thesis339.138