Парубець, А. О.Базь, М. О.2018-03-222018-03-222016Парубець А. О. Контент-маркетинг як майбутнє маркетингових технологій на прикладі видавничого дому «МЕДІА-ПРО» [Електронний ресурс] / Парубець А. О., Базь М. О. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 522 Кбайт). – 2016. – Вип. 10. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22481ukконтент-маркетингбрендрекламаінструментаудиторіяcontent marketingbrandadvertisinginstrumentaudienceinformationcontentинструментаудиторияинформацияконтентКонтент-маркетинг як майбутнє маркетингових технологій на прикладі видавничого дому «МЕДІА-ПРО»Content-marketing as the future of marketing technologies on example of publishing house «MEDIA PRO»Контент-маркетинг как будущее маркетинговых технологий на примере издательского дома «МЕДИА-ПРО»Article339.138:655.4/.5