Побідаш, Ірина ЛеонідівнаАндросович, Анастасія Вікторівна2021-07-272021-07-272021-06Андросович, А. В. Стратегія просування інтернет-магазину Beauty Store Ukraine : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Андросович Анастасія Вікторівна. – Київ, 2021. – 83 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42752Об’єктом дослідження є інструменти просування інтернет-магазину. Метою є розроблення та реалізація стратегії просування для інтернет-магазину «Beauty Store Ukraine». Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність поняття «інтернет-маркетинг» та інструменти просування, що застосовуються в інтернеті. Проаналізовано особливості просування косметичної продукції в онлайн просторі. У другому розділі проаналізовано ринок інтернет-магазинів косметики та діяльність компанії «Beauty Store Ukraine». У третьому розділі на основі проведеного аналізу маркетингових комунікацій компанії розроблено стратегію для її просування, оцінено ефективність розробленої стратегії. За результатами дослідження зроблено висновок, що інтернет-маркетинг є ефективним засобом для просування онлайн-магазинів.ukінтернет просуваннякосметичний ринок в Україністворення сайтастратегія просуванняinternet promotioncosmetic market in Ukrainewebsite creationpromotion strategyСтратегія просування інтернет-магазину Beauty Store UkraineBachelor Thesis83 с.