Солнцев, Сергій ОлексійовичМірошніков, Андрій Віталійович2023-09-112023-09-112023Мірошніков, А. В. Удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Food vs Marketing» на ринку громадського харчування України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Мірошніков Андрій Віталійович. - Київ, 2023. - 103 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60179Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел з 30 найменуваннями та одного додатку. Загальний обсяг роботи становить 103 сторінки. Основний текст займає 90 сторінок, список використаних джерел - 3 сторінки, а додатки - ще 3 сторінки. У першому розділі приведено 2 рисунки та 3 таблиці, в другому розділі - 5 таблиць, а третій розділ містить 7 таблиць і 10 рисунків. Метою написання роботи є розроблення теоретичних та практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства «Food vs Marketing». Ціллю маркетингового дослідження є позитивний вплив маркетингових комунікацій на рівень збуту компаній. Об'єктом дослідження є удосконалення комунікаційної політики досліджуваного бренду. Суб’єктом дослідження є досліджуване підприємство «Food vs Marketing», його ринкові конкуренти та цільові споживачі даної послуги. Предметом дослідження є розроблення теоретичних та практичних рекомендацій щодо удосконалення комунікаційної політики компанії. В ході роботи було проаналізовано маркетингове середовище ринку громадського харчування. Були визначені задачі дослідження та на їх основі сформульовано список пошукових питань. Проведене дослідження визначило ключові параметри та ключові показники ефективності для комунікаційної політики підприємства. Рекомендації щодо впровадження результатів дослідження були розроблені, щоб покращити ефективність елементу комплексу маркетингу. Крім того, висновки дослідження можуть послужити основою для подальшого стратегічного планування та розробки маркетингових кампаній компанії.103 с.ukринок громадського харчуванняраменкомунікаційна політикамаркетингове дослідженняонлайнУдосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Food vs Marketing» на ринку громадського харчування УкраїниBachelor Thesis