Бондаренко, Віктор МиколайовичКоваленко, Олександр Сергійович2023-06-072023-06-072022-12Коваленко, О. С. Методологія контролю і підтримки якості обслуговування у VoIP мережі : магістерська дис. : 172 Телекомунікації та радіотехніка / Коваленко Олександр Сергійович. – Київ, 2022. – 93 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/56786Методологія контролю і підтримки якості обслуговування полягає у додаванні до моніторингу найбільш використовуваних показників ще одного індикатора - коефіцієнта ефективності мережі, контроль якого підвищить рівень впевненості в тому, що динаміка зміни якості зв'язку потребує виконання адміністративних дій. Коефіцієнт ефективності мережі розроблений для того, щоб виключити поведінку користувачів і краще представляє чисту продуктивність мережі. Моніторинг цього показника підвищує достовірність визначення інтервалу часу, в якому відбувається наближення до критичного моменту динаміки зміни якості обслуговування. Після погіршення показників якості обслуговування, що свідчить про можливість настання критичного моменту, має запускатись алгоритм вибору найкращого маршруту, який керує маршрутизацією. Цей алгоритм потребує певного обсягу обчислень в реальному часі, а це створює додаткове обчислювальне навантаження, тому і є сенс використовувати запропоновану методологію для зменшення цього навантаження.93 с.ukVoIPQoSCDRASRACDNERдинаміка якостіМетодологія контролю і підтримки якості обслуговування у VoIP мережіMaster Thesis621.395.34