Домашева, Є. А.Зозульов, Олександр Вікторович2019-03-042019-03-042018Домашева, Є. А. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку / Є. А. Домашева, О. В. Зозульов // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2018. – № 15. – С. 299–307. – Бібліогр.: 10 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26598ukмаркетинг в кіберсередовищісхема збуту в кіберсередовищістратегія збуту в кіберсередовищідетермінанти вибору стратегіїелектронна комерціяmarketing in cyberspacethe distribution scheme in the cyberspacethe distribution strategy in the cyberspacethe determinants of the choice of strategye-commerceJEL classification: M39Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринкуDetermination of the Strategy of Capacity Building in the Cyber Environment on the Industrial MarketArticleС. 299–307https://doi.org/10.20535/2307-5651.15.2018.132530339.138:658.8