Кононович, Т. О.Подошвелев, Ю. Г.2025-05-122025-05-122025Кононович, Т. О. Iнформацiйнi технологiї та науковi знання в контекстi пiдвищення якостi математичної освiти / Т. О. Кононович, Ю. Г. Подошвелев // X Міжнародна науково-практична конференція «Математика в сучасному технічному університеті» (20–21 лютого 2025 року, Київ) : тези доповідей. – Київ, 2025. – С. 184-187. – Бібліогр.: 9 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/73767Представлено досвiд використання iнформацiйно-iнтерактивних доробкiв при вивченнi дисциплiн фiзико-математичного циклу. Встановлено, що при створеннi iнтерактивного контенту для дистанцiйного навчання необхiдно використовувати добiрку прийомiв вiзуалiзацiї навчальної iнформацiї. Ефективними є iнтерактивнi навчальнi посiбники у форматi pdf, створенi засобами LaTeX-технологiй, в якi iнкапсульовано вiдеозаписи лекцiйних i практичних занять. Тексти пiдручникiв та навчальних посiбникiв, що розмiщенi на освiтнiх онлайн-платформах, важливо фрагментувати вiдеоматерiалами теоретичного та практичного змiсту. Для розумi ння сутностi математичних знань плiдною є дослiдницька робота студентiв в межах певної наукової теми. Такий пiдхiд дозволяє розширити освiтнє поле навчальних курсiв, створити умови для набуття навичок щодо практичних застосувань теорiї при розв’язуваннi прикладних задач.ukматематична освiтаматематичний аналiздиференцiальнi рiвнянняiнформацiйнi технологiїiнтерактивний контентнаукова проблематеорiя тригонометричних рядiвтеорiя наближення функцiйІнформаційні технології та наукові знання в контексті підвищення якості математичної освітиArticleС. 184-187