Поліщук, Михайло МиколайовичКомарин, Юлія Василівна2024-01-232024-01-232024Комарин, Ю. В. Інформаційна система інтелектуального управління маркетинговими кампаніями з використанням електронної пошти : магістерська дис. : 126 Інформаційні системи та технології / Комарин Юлія Василівна. – Київ, 2024. – 114 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/63984Магістерська дисертація: 114 сторінок, 11 рисунків, 45 таблиць, 8 додатків і 19 джерел. Об’єкт дослідження – це інформаційна система інтелектуального управління маркетинговими кампаніями з використанням електронної пошти. Предмет дослідження – методи автоматизації роботи емейл-маркетолога. Метою даної магістерської роботи є автоматизація процесу створення стратегії маркетингу з використанням електронної пошти в продуктових ІТ-компаніях. Засобом досягненн мети буде дослідження та розробка відповідної інформаційної системи. У процесі дослідження використовуватимуться методи аналізу літературних джерел, сучасних підходів до маркетингу, тестування розробленої системи та інші. Сучасне бізнес-середовище вимагає ефективного управління маркетинговими кампаніями для досягнення конкурентних переваг. Використання електронної пошти є невід'ємною частиною маркетингових зусиль, і інформаційні системи для її управління стають дедалі важливішими для підприємств. Тому актуальність цієї теми полягає у створенні інструменту автоматизації емейл маркетингу та відповідно підвищенні ефективності бізнес-процесів. Очікується, що подальший розвиток об'єкта дослідження буде спрямований на вдосконалення алгоритмів і штучного інтелекту, що використовуються для аналізу та оптимізації маркетингових кампаній. Інноваційність отриманих результатів полягає у автоматизації роботи емейл маркетологів та програмному визначенні оптимальних підходів до розробки стратегії для емейл маркетингу.114 c.ukемейл маркетингмаркетингмаркетингові кампаніїелектронна поштарозсилкаінформаційна системаІнформаційна система інтелектуального управління маркетинговими кампаніями з використанням електронної поштиMaster Thesis004.4