Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаШеховцова, Анна Андріївна2024-09-262024-09-262024Шеховцова, А. А. Розроблення нового бренду дитячого харчування від ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Шеховцова Анна Андріївна. - Київ, 2024. - 153 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69254Дана бакалаврська робота на тему «Розроблення нового бренду дитячого харчування від ПрАТ «Миронівський хлібопродукт»» виконана на 151 сторінок. Робота складається з трьох розділів та місить в собі 27 таблиць та 22 рисунка. Основною метою даної роботи є надання комплексних рекомендацій для ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» щодо розроблення нового бренду дитячого харчування. Також до мети належить надання стратегії ефективного просування нового бренду на ринку, використовуючи різноманітні канали комунікації та рекламу в місцях продажу. В ході маркетингового дослідження, яке включало як збір вторинної інформації, так і отримання первинної. Первинна інформація включала в себе такі польові дослідження як проведення фокус-груп та глибинних інтервʼю задля отримання якісних даних. Ці на підлягати попередньому аналізу та потім перевірялись за допомогою анкетування. Під час аналізу та обробки зібраної первинної інформації були використано програмне забезпечення Excel та мова програмування Python. Новизна отриманих результатів даної роботи полягає у запропонованому комплексному та інноваційному підході до розробки нового бренду дитячого харчування, який охоплює розробку схеми створення нового бренду, який в свою чергу має відображати такі цінності як натуральність, якість та турботу про дітей.153 с.ukбрендбрендингелементи брендудитяче харчуванняринок дитяче харчуванняпозиціонуванняпросуванняспоживачі.brandbrandingbrand elementsbaby foodbaby food marketpositioningpromotionconsumerРозроблення нового бренду дитячого харчування від ПрАТ «Миронівський хлібопродукт»Bachelor Thesis