Катерина ГалацинАлла ФещукАліна Котковець2024-02-282024-02-282023Галацин, К. Квазіпрофесійна діяльність у процесі вивчення іноземної мови майбутніми інженерами / Галацин К., Фещук А., Котковець А. // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. - Вип. 69. Том 1. - С. 299-350.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/65044Актуальність питань ролі та можливостей використання квазіпрофесійної діяльності в процесі підготовки майбутніх інженерів загалом, та в ході вивчення англійської мови зокрема, визначається відсутністю досліджень з цієї проблеми. Мета статті полягає в розкритті змісту та використання квазіпрофесійної діяльності в процесі вивчення майбутніми інженерами англійської мови. З метою реалізації мети, вважаємо за необхідне вирішення таких завдань: 1) проаналізувати сутність квазіпрофесійної діяльності; 2) обґрунтувати форми і методи квазіпрофесійної діяльності в процесі вивчення здобувачами вищої технічної освіти освітнього компоненту «Практичний курс іноземної мови для ділової комунікації». Квазіпрофесійну діяльність на заняттях з англійської мови розглянуто як особливий вид діяльності майбутнього інженера, який є навчальним за своєю формою і професійним за змістом; передбачає трансформацію змісту та форм англомовної освітньої діяльності здобувачів освіти в адекватні їм зміст і форми професійної діяльності. З метою ефективної підготовки майбутніх інженерів на заняттях з англійської мови квазіпрофесійну діяльність реалізуємо через англомовне моделювання найбільш типових професійних ситуацій та комунікативних задач, методу безперервної ділової гри, case study і ін. До форм пізнавальної діяльності студентів у процесі квазіпрофесійної діяльності відносимо організацію та проведення англомовних майстер-класів інженерної майстерності, круглих столів, міні наукових семінарів і ін. Відзначено, що організація квазіпрофесійної діяльності на заняттях з англійської мови мотивує студентів до самовираження, формує здатності ведення різноманітних за дискурсом та жанром типів діалогів, полілогів; удосконалює уміння моделювати ролі фахівців майбутньої професійної діяльності, дотримуючись лінгвістичних і соціокультурних стандартів; удосконалювати різні комунікативні стратегії з метою успішної реалізації комунікативних намірів; сприяє формуванню soft skills та hard skills, здатностей до колективної рефлексії, продуктивного професійного спілкування, практичної трансформації засвоєних знань у майбутню професійну діяльність.ukКвазіпрофесійна діяльність у процесі вивчення іноземної мови майбутніми інженерамиArticleС. 299-350https://doi.org/10.24919/2308-4863/69-1-4362:378]: 811.111:378.0160000-0003-3297-82840000-0003-3683-099X0000-0003-0894-0374