Кваско, Алла ВолодимирівнаКононенко, Мирослав Мирославович2024-08-292024-08-292024Кононенко, М. М. Забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства з використанням бенчмаркінгу : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Кононенко Мирослав Мирославович. - Київ, 2024. - 82 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68607Дипломна робота на тему: «Забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства з використанням бенчмаркінгу» містить 82 сторінки, 32 таблиці, 10 рисунків. Перелік посилань нараховує 57 найменувань. Метою роботи є розгляд теоретичних положень і розробка практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції на основі бенчмаркінгу. Об’єктом дослідження є конкурентоспроможність продукції підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади використання бенчмаркінгу як інструменту підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. База дослідження – ТОВ «Європродакшн». Методи дослідження. Для вирішення поставлених перед дипломною роботою завдань було використано методи аналізу та синтезу, статистичного аналізу, графічні методи, метод дослідження числових даних, розрахунок фінансових коефіцієнтів, SWOT та PEST-аналіз. Інформаційною базою дослідження є дані фінансових звітів підприємства, статут підприємства, наукові публікації за обраною тематикою, Інтернет-джерела що стосуються дослідження поліграфічної галузі. Результати роботи. За результатами проведеного дослідження було розроблено шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Європродакшн», засновані на інструментах бенчмаркінгу, а саме зниження собівартості продукції, розвиток зовнішнього та цифрового маркетингу, модернізації виробництва. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати проведеного дослідження потенційно можуть бути використані підприємствами поліграфічної галузі, зокрема ТОВ «Європродакшн» для модернізації виробництва та визначення суми витрат, оптимізації собівартості, розробки плану розвитку маркетингової діяльності. Результати впровадження. Розроблені шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції були представлені керівництву ТОВ «Європродакшн», яке визнало можливість їх практичного застосування.82 с.ukбенчмаркінгконкурентоспроможність продукціїконкурентоспроможність підприємстваконкурентне середовищеконкуренціяефективністьЗабезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства з використанням бенчмаркінгуBachelor Thesis