Литвин, Аеліта ВасилівнаФощан, Тетяна Віталіївна2024-09-032024-09-032023Фощан, Т. В. Технологія дублювання як складова частина рекламного процесу : магістерська дис. : 061 Журналістика / Фощан Тетяна Віталіївна. - Київ, 2023. - 108 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68710Магістерська дисертація на тему «Технологія дублювання як складова частина рекламного процесу» містить 88 сторінок комп’ютерного складання, список використаної літератури з 77 бібліографічних найменувань та 15 додатків, 8 ілюстрацій у тексті. Актуальність теми полягає у тому, що дубльований переклад є складовою частиною культурологічного середовища України і впливає на залучення значної кількості українців до якісного україномовного контенту, зокрема він сприяє проведенню ефективних рекламних комунікацій. Мета магістерської дисертації полягає у виявленні ролі дублювання у рекламній галузі. Об’єктом дослідження є технологія дублювання у рекламній діяльності. Наукова новизна полягає у: систематизації теоретичних знань щодо процесу дублювання; аналізі етапів та складників дубльованого перекладу; виявленні загроз та чинників, що впливають на рівень задоволення аудиторією дубльованим контентом, зокрема психології його сприйняття; розгляді перспектив галузі дублювання у рекламному середовищі України. Практичне значення отриманих результатів полягає в аналізі дублювання як процесу і його особливостей в українському та світовому середовищі. Здійснено дублювання двох рекламних творів та опис алгоритму його створення, що може використовуватися фахівцями з індустрії дубляжу та фахівцями з реклами, які займаються дослідженнями відео реклами. Результатом роботи є дублювання українською мовою двох рекламних творів для брендів «Rakuten» та «Hyundai Genesis».108 с.ukдубльований перекладдубляждублюваннядубльований контентактор дубляжуdubbed translationdubbingdubbed contentdubbing actorТехнологія дублювання як складова частина рекламного процесуMaster Thesis778.534.48:93(477)