Кваско, Алла ВолодимирівнаСеник, Анастасія Василівна2024-08-192024-08-192024Сеник, А. В. Формування системи цифрових маркетингових комунікацій підприємства : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Сеник Анастасія Василівна. - Київ, 2024. - 120 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68315Дипломна робота першого (бакалаврського) рівня вищої освіти» на тему: «Формування системи цифрових маркетингових комунікацій підприємства» містить 120 сторінок, 22 таблиці, 11 рисунків, 7 формул, 2 додатки. Перелік посилань нараховує 69 найменувань. Мета роботи розгляд теоретичних положень і розроблення практичних рекомендацій щодо формування системи цифрових комунікацій, яка дозволить залучати нових клієнтів та цільових передплатників, які в надалі будуть конвертовані в покупців за допомогою цифрових технологій. Об'єктом дослідження є система маркетингових комунікацій підприємства. Предметом дослідження даної кваліфікаційної роботи є концепції та інструменти цифрового маркетингу, реалізовані на об'єкті дослідження та спрямовані на його просування у цифровому просторі. База дослідження - ТДВ «Івано-Франківський міськмолокозавод», який спеціалізується на виробництві та реалізації молочної продукції. Для реалізації зазначених вище завдань дослідження було застосовано такі методи: оглядово-аналітичне дослідження літератури, метод порівняння, метод спостереження, статистичний аналіз, метод синтезу, аналитичний метод та метод прогнозування. Результати роботи. За результатами проведеного дослідження розроблено проект адаптивності ТДВ «Івано-Франківський міськмолокозавод» з використанням системи цифрових маркетингових комунікацій, витрати на який складають 789000 грн. Для обґрунтування економічної ефективності цього проекту були зроблені розрахунки наступних показників: NPV 3186,3 тис. грн - такий дисконтований дохід ми отримаємо за 2 роки реалізації проекту; PI 40,38 – це означає, що на одну гривню витрат на реалізацію проекту підприємство отримає 40,38 грн дисконтованого доходу. Термін окупності проекту становить 0,58 місяці. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати проведеного дослідження можна застосувати в різних компаніях галузі виробництва молочної продукції для підвищення ефективності системи маркетингових комунікації у цифровому середовищі. Результати впровадження досліджень. Розроблені автором дослідження заходи можуть бути застосовані керівництвом ТДВ «Івано-Франківський міськмолокозавод» для вдосконалення системи маркетингових комунікацій та загалом підвищення ефективності підприємства.120 с.ukцифровий маркетингмаркетингові комунікаціїадаптивністьпросуванняфінансовий станоцінка ефективностіФормування системи цифрових маркетингових комунікацій підприємстваBachelor Thesis