Зозульов, Олександр ВікторовичКрутоусова, Крістіна Валеріївна2024-09-262024-09-262024Крутоусова, К. В. Удосконалення асортиментної політики ТМ Торчин на ринку холодних соусів України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Крутоусова Крістіна Валеріївна. - Київ, 2024. - 122 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69266Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра на тему: «Удосконалення асортиментної політики ТМ Торчин на ринку холодних холодних соусів України». Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів та висновків. Загальний обсяг роботи становить 113 сторінок. Робота містить 34 таблиці, 6 рисунків та 2 додатка. Актуальність теми обумовлена ситуацією на ринку та тими тенденціями, що він диктує. В період криз важливо адаптуватись під зміни та забезпечити зростання прибутків компанії. Мета: Розроблення стратегії модифікації товарної лінійки торгової марки Торчин на споживчому ринку холодних соусів України. Об’єкт дослідження: Удосконалення асортиментної політики ПрАТ «Волиньхолдінг» на споживчому ринку холодних соусів України. Суб’єкти дослідження: ПрАТ «Волиньхолдінг», цільова аудиторія ТМ «Торчин», конкуренти. Предмет дослідження: Теоретико-методичні та науково-практичні положення та рекомендації щодо удосконалення асортиментної політики ПрАТ «Волиньхолдінг» на ринку холодних соусів України. Результати роботи: інноваційне рішення для ринку холодних соусів в Україні та основні характеристики, яким має відповідати соус.122 с.ukінноваціїмаркетингові дослідженняекзотичні соусиУдосконалення асортиментної політики ТМ Торчин на ринку холодних соусів Україниіnnоvаtіоnsmаrket reseаrchexоtіc sаucesаssоrtment expаnsіоnУдосконалення асортиментної політики ТМ Торчин на ринку холодних соусів УкраїниBachelor Thesis