Сухорукова, Ольга Аркадіївна2017-02-102017-02-102015Сухорукова, О. А. Управлінські інновації у видавничому бізнесі / О. А. Сухорукова // «Економіка, управління, право: проблеми і перспективи розвитку» збірка наукових праць міжнародної науково-практичної конференції, United Kingdom, 2015. – Coventry : Agenda Publishing House. – 2015 – vol. 2 – P. 295–299. – Библиогр.: 6 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/18764ukвидавнича справамедіаменеджменткреативна економікафункціональні стратегіїpublishing businessmediamanagementcreative industryfunctional strategiesУправлінські інновації у видавничому бізнесіManagerial innovations in publishing businessArticleС. 295-299.«Економіка, управління, право: проблеми і перспективи розвитку», міжнародна науково практична конференція