Стадніченко, Вадим ВолодимировичСімонова, Дар’я Дмитрівна2024-09-262024-09-262024Сімонова, Д. Д. Удосконалення системи стимулювання збуту компанії «Інтерпайп» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Сімонова Дар’я Дмитрівна. – Київ, 2024. – 135 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69279Дипломна робота «Вдосконалення системи стимулювання збуту компанії «Інтерпайп»» обсягом 135 сторінок, включає 15 ілюстрацій. Метою роботи є підвищення ефективності збутової діяльності компанії «Інтерпайп» шляхом вдосконалення системи стимулювання збуту. Для досягнення мети були застосовані такі методи дослідження: аналіз наукових джерел, методи діагностики, збір та аналіз первинної інформації через опитування та анкетування. Предметом дослідження є система стимулювання збуту в компанії «Інтерпайп». Об'єкт дослідження: маркетингова діяльність компанії Інтерпайп у сфері стимулювання збуту. У результаті роботи проведено детальний аналіз поточної системи стимулювання збуту компанії, виявлено основні проблеми та запропоновано конкретні шляхи їх вирішення. Новизна роботи полягає у розробці нових методик та інструментів стимулювання, які враховують сучасні тенденції та особливості ринку.135 с.ukстимулювання збутуконкурентоспроможністьмаркетингові стратегіїринок сталевих трубмотивація персоналуаналіз діяльностіsales promotioncompetitivenessmarketing strategiessteel pipe marketemployee motivationperformance analysisУдосконалення системи стимулювання збуту компанії «Інтерпайп»Bachelor Thesis