Воробйова, Н. П.Савченко, С. М.2021-04-192021-04-192016Воробйова, Н. П. Оцінка національного бренду України на міжнародному ринку / Воробйова Н. П., Савченко С. М. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2016. – Вип. 17. – С. 5–13. – Бібліогр.: 9 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/40664ukбренднаціональний брендімідж країниміжнародна економікаконкурентоспроможністьконкурентоспроможність країниіноземні інвестиціїbrandnational brandimageinternational economycompetitivenesscompetitivenessforeign investmentбренднациональный брендимидж странымеждународная экономикаконкурентоспособностьконкурентоспособность страныиностранные инвестицииОцінка національного бренду України на міжнародному ринкуArticleС. 5–13339.9