Дорогий, Ярослав ЮрійовичШпита, Гліб Володимирович2019-06-032019-06-032019-05Шпита, Г. В. Методологія імплементації навчання з підкріпленням у відеоігровому штучному інтелекті : магістерська дис. : 126 Інформаційні системи та технології / Шпита Гліб Володимирович. – Київ, 2019. – 110 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/27795Магістерська дисертація містить методологію застосування алгоритмів навчання з підкріпленням у ігрових системах. Актуальність даної роботи полягає в наявності проблеми використання громіздких негнучких статичних алгоритмів прийняття рішень при розробці штучного інтелекту для відеоігор, що призводить до високої складності перепрограмування ігрових агентів у випадку введення змін у ігрових механізмах. Метою даної магістерської дисертації є підвищення ефективності ігрових агентів в умовах невизначених станів за рахунок створення методології застосування алгоритмів машинного навчання з підкріпленням у розробці відеоігор без попереднього тренування. Об’єктом є відеоігрові штучні інтелекти. Предметом є алгоритми навчання з підкріпленням, що використовуються для пошуку оптимальної поведінки за встановленим критерієм.ukвідеоігриштучний інтелектнавчання з підкріпленнямадаптивні алгоритмиvideo gamesartificial intelligencetraining with reinforcementadaptive algorithmsМетодологія імплементації навчання з підкріпленням у відеоігровому штучному інтелектіMaster Thesis110 с.004.93