Сухорукова, Ольга АркадіївнаГригорова, Зоя ВалентинівнаКваско, Алла Володимирівна2023-06-232023-06-232023Сухорукова, О. А. Тенденції розвитку вітчизняної медіаіндустрії / Сухорукова О. А., Григорова З. В., Кваско А.В. // Проблеми системного підходу в економіці. – 2023. – Вип. № 2 (91). – С. 94-103https://ela.kpi.ua/handle/123456789/57518Медіаіндустрія є важливим елементом інформаційного суспільства та складовою частиною національної економічної системи, що забезпечує суспільну потребу в комунікаційних послугах та, зокрема, такому ресурсі як актуальна інформація. У статті розглянуто чинники, що впливатимуть на розвиток медіаіндустрії, переваги прийняття Закону України «Про медіа», стан довоєнного медіаринку України. Досліджено зміни, що відбулися в медіасфері з моменту повномасштабного воєнного вторгнення 24 лютого 2022 року в розрізі окремих сегментів медіаринку, а саме: телевізійний, радіоринок, видавнича сфера та інтернет ЗМІ. Встановлено, що основними чинниками змін є: зміна інфраструктури та зниження покриття території України, скорочення аудиторії, зміна споживчих вподобань цільових аудиторій, погіршення фінансового стану тощо.ukмедіаmediaмедіа індустріяmedia industryмедіасфераmedia sphereмедіаринокmedia marketмедіаспоживанняmedia consumptionмедіапродукціяmedia productionТенденції розвитку вітчизняної медіаіндустріїDevelopment trends of the domestic media industryArticleС. 94-103https://doi.org/10.32782/2520-2200/2023-2-12338.40000-0001-7157-82700000-0003-4547-98120000-0002-7726-4501