Попов, А. Є.Зінченко, Д. М.2023-04-252023-04-252018Попов, А. Є. Вплив типу оперення літального апарата схеми «качка» на розподіл аеродинамічного навантаження по крилу / А. Є. Попов, Д. М. Зінченко // Механіка гіроскопічних систем : науково-технічний збірник. – 2018. – Вип. 35. – С. 93-103. – Бібліогр.: 4 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54913Досліджується зміна розподілу підйомної сили по крилу конфігурації ЛА з переднім оперенням залежно від типу переднього оперення. Були проведені чисельні аеродинамічні розрахунки для тринадцяти конфігурацій із різними формами переднього оперення (прямокутна, коробчаста, коробчаста із закругленими кутами, кільцева, ромбовидна, V-подібна з кутом 90 між несучими поверхнями, V-подібна з кутом 120 між несучими поверхнями, U-подібна із кутом 90 між несучими поверхнями, U-подібна із кутом 120 між несучими поверхнями, зворотна V-подібна із кутом 90 між несучими поверхнями, зворотна V-подібна із кутом 120 між несучими поверхнями, зворотна U-подібна з кутом 90 між несучими поверхнями, зворотна U-подібна із кутом 120 між несучими поверхнями) та порівняно їх вплив на розподіл аеродинамічного навантаження на крило. За результатами проведених досліджень визначено, що найменший вплив на розподіл аеродинамічного навантаження по крилу на крейсерських режимах польоту мають U-подібні передні оперення. V-подібні передні оперення дозволяють отримати більші значення аеродинамічної якості в порівнянні з іншими формами оперення. Найбільший вплив на розподіл аеродинамічного навантаження по крилу мають ті типи переднього оперення, що створюють інтерференційні або індукційні вихори в площині крила. Основні результати наведені в графічній формі для всіх комбінацій.ukВплив типу оперення літального апарата схеми «качка» на розподіл аеродинамічного навантаження по крилуArticleС. 93-103http://dx.doi.org/10.20535/0203-3771352018143905533.695.14