Галацин, Катерина ОлександрівнаФещук, Алла МихайлівнаЯрошенко, Ольга Леонідівна2023-04-172023-04-172022Галацин, К. О. Неформальна освіта як один із чинників формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх інженерів / Галацин К. О., Фещук А. М., Ярошенко О. Л. // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2022. - Вип. 58. - С. 256-262.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54621Актуальність проблеми обумовлена викликами цивілізаційного суспільства, які ставлять перед закладами вищої технічної освіти підготовки фахівця, здатного навчатися впродовж життя, бути мобільним і постійно удосконалювати свої професійні компетентності загалом та англомовну комунікативну компетентність зокрема. Це можливо за умови залучення здобувачів освіти до неформальної освіти. Мета статті – визначити та обґрунтувати сутність, форми та методи неформальної освіти майбутніх інженерів у процесі формування англомовної комунікативної компетентності. Для реалізації мети необхідним є вирішення таких завдань: 1) визначити сутність неформальної освіти здобувачів вищої технічної освіти; 2) виявити форми та методи неформальної освіти у процесі формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх інженерів. У процесі наукового пошуку використано методи аналізу, синтезу, узагальнення, систематизації, моделювання. Неформальну освіту майбутніх інженерів визначено як додатковий до формальної, неінституційний, нерегламентований вид освіти, що має на меті удосконалення англомовної комунікативної компетентності; ґрунтується на рівні конкретних суб’єкт-суб’єктних відносин і орієнтований на професійне й особистісне самовдосконалення здобувачів вищої технічної освіти. У процесі наукового пошуку англомовну комунікативну компетентність майбутніх інженерів визначено як здатність фахівців успішно взаємодіяти з іншими суб’єктами професійної діяльності – носіями іноземної мови, задля постановки та вирішення професійних завдань у технічній сфері. Важливим на заняттях з англійської мови є формування мовної, лінгво-соціокультурної, навчально-стратегічної та професійної складових іншомовної (англомовної) комунікативної компетентності. Обґрунтовано принципи, форми та методи неформальної освіти в процесі вивчення освітнього компоненту «Практичний курс іноземної мови для ділової комунікації».ukнеформальна освітаангломовна комунікативна компетентністьмайбутні інженериосвітній компонентНеформальна освіта як один із чинників формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх інженерівArticleС. 256-262https://doi.org/10.24919/2308-4863/58-1-40811.111:378.016]:37.013.3220000-0003-3297-82840000-0003-3683-099X0000-0002-8275-2227