Торохтій, М. П.Бондар, Ю. І.2024-03-182024-03-182023Торохтій, М. П. Оптимізація ресурсних характеристик основної опори шасі літаків типу АН / Торохтій М. П., Бондар Ю. І. // Механіка гіроскопічних систем : науково-технічний збірник. – 2023. – Вип. 45. – С. 98-108. – Бібліогр.: 7 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/65593Розглянуто задачу оптимізації міцності критичних зон основної опори шасі літака Ан-32. За допомогою скінчено-елементного аналізу було визначено напружено-деформований стан опори шасі. На основі результатів скінчено-елементного аналізу визначено зони критичних напружень. Визначено кількість циклів навантаження до руйнування. Проведено оптимізацію критичних зон шляхом зміни технологічних радіусів конструкції опори до найбільш оптимальних, та проведено перерахунок напружено-деформованого стану і ресурсу до руйнування. Для оптимізації критичних зон було використано метод SHERPA який використовує декілька стратегій пошуку рішення одночасно.ukОптимізація ресурсних характеристик основної опори шасі літаків типу АНArticlePp. 98-108https://doi.org/10.20535/0203-3771452023296682629.7.015: 533.69.048.5