Марков, Дмитро КостянтиновичПлатонов, Микита Олександрович2023-10-242023-10-242023Платонов, М. О. Дослідження використання нейронних мереж для управління поведінкою неігрових персонажів в комп'ютерних іграх : дипломний проект … бакалавра : 122 Комп'ютерні науки / Платонов Микита Олександрович . – Київ, 2023. – 90 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/61747Відеоігри є однією з активно розвиваючихся галузей програмного забезпечення, яка не лише є великим ринком розваг, але також виконує важливу роль у просуванні комп'ютерних наук і технологій. Вони впливають як на розвиток комп'ютерного обладнання, так і на програмне забезпечення, включаючи різноманітні алгоритми для навчання та керування неігровими персонажами, що і розглядаються у даній роботі. Метою дипломної роботи є дослідження використання нейронних мереж для керування персонажами в комп’ютерних іграх, зокрема використати прогресивні методи навчання щоб створити персонажа, що за своєю ефективністю міг би конкурувати з людиною. В ході даної роботи було досліджено вже існуючі приклади та зразки а також проведено ознайомлення з наукової літературою на тему та на основі цього розроблено новий, більш прогресивний метод навчання і успішно реалізованого його в грі, а також проведено аналіз та продемонстровано ефективність нового методу у порівнянні з керуванням людиною. У якості середовища розробки було використано ігровий рушій Unity та мову програмування C#. Загальний обсяг роботи: 90 сторінок, 20 рисунків, 2 додатки, 15 джерел.90 с.ukштучний інтелектнейронна мережанавчальні та тестові вибіркитестування та валідація програмного забезпеченняUnityC#pyTorchWCAGWAIARIAartificial intelligenceneural networktraining and test samplessoftware testing and validationДослідження використання нейронних мереж для управління поведінкою неігрових персонажів в комп'ютерних іграхResearch on the use of neural networks to control the behavior of non-game characters in computer gamesBachelor Thesis