Фісенко, Тетяна ВікторівнаБогатова, Марія Євгенівна2025-01-132025-01-132024Богатова, М. Є. Створення комунікаційної стратегії для фешнкомпанії в умовах війни : магістерська дис. : 061 Журналістика / Богатова Марія Євгенівна. - Київ, 2024. - 114 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71831Магістерська дисертація Богатової Марії Євгенівни на тему «Створення комунікаційної стратегії для фешнкомпанії в умовах війни» зі спеціальности 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг роботи — 75 сторінок. Дисертація містить 18 додатків. Мета дослідження — розробити комунікаційну стратегію для фешнбренду в умовах війни. Методи дослідження. Для реалізації мети було використано методи: аналізу і синтезу (для вивчення існуючих теоретичних підходів до розробки комунікаційних стратегій, укладення аналізу практичної реалізації інструменту іншими брендами в індустрії, укладення портрету цільової авдиторії); порівняння (для виявлення сильних, слабких сторін комунікаційних стратегій конкурентів, потенційних загроз та можливостей); класифікації та систематизації (для вивчення основних каналів комунікації та рівнях їх ефективності); опитування (для підтвердження результатів аналізу цільової авдиторії, дослідження їхніх потреб, вподобань щодо контенту, каналів комунікації та покупок тощо); метод моніторингу (детальний розгляд соціальних мереж конкурентів, італійських контактів Furla, українських ресурсів бренду, оцінка ефективності використаних комунікаційних практик); SWOT-аналіз (для оцінки актуальної ситуації розвитку конкурентів на ринку, та їх перспективи, загрози). Об’єктом дослідження є фешнбренд Furla в Україні. Предметом дослідження є наявна комунікаційна стратегія, її ефективність. Практичне значення отриманих результатів полягає в можливості універсального використання розробленої стратегії для більшості фешнбрендів закордонних та українських, аналогічного цінового сегменту для первинного використання або продовження розвитку та просування компанії.114 с.ukкомунікаційна стратегіяфешнбрендFurlaвоєнний часповедінка споживачівпреміум сегментмаркетингова стратегіясоціальна відповідальністьукраїнський ринокцифрові канали комунікаціїконкурентний аналізадаптація бізнесукризовий менеджментлюксові аксесуаристратегічне плануванняcommunication strategyfashion brandwartimeconsumer behaviorpremium segmentmarketing strategysocial responsibilityUkrainian marketdigital communication channelscompetitor analysisbusiness adaptationcrisis managementluxury accessoriesstrategic planningСтворення комунікаційної стратегії для фешнкомпанії в умовах війниMaster Thesis005.6:005.33+007:005.1