Удот, Анастасія Володимирівна2020-07-222020-07-222018Удот, А. В. Фоностилістичні засоби текстів комерційної та науково-технічної реклами / Удот А. В. // Сучасні тенденції фонетичних досліджень : збірник матеріалів Круглого столу (26 квітня 2018 р.). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018. – С. 86–90. – Бібліогр.: 8 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/35233The paper focuses on the study of phonostylistic means typical of the texts of commercial and sci-tech advertising. The author systematizes a set of phonostylistic means used in these texts that help attract the recipients’ attention, produce a subliminal influence of persuasion as well as make commercial texts and names of products easy to remember.ukphonostylistic meansadvertisingmanipulative influenceФоностилістичні засоби текстів комерційної та науково-технічної рекламиArticleС. 86-90"Сучасні тенденції фонетичних досліджень", II Круглий стіл