Єсюнін, С. С.Шульгіна, Л. М.2018-03-202018-03-202016Єсюнін С. С. Маркетингові комунікації як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємства [Електронний ресурс] / Єсюнін С. С., Шульгіна Л. М. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 310 Кбайт). – 2016. – Вип. 10. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22426ukмаркетингові комунікаціїкомплекс маркетингових комунікаційінтегровані маркетингові комунікаціїстимулювання збутупросуванняMarketing Communicationsa complex of marketing communicationsintegrated marketing communicationssales promotionpromotionмаркетинговые коммуникациикомплекс маркетинговых коммуникацийинтегрированные маркетинговые коммуникациистимулирование сбытапродвижениеМаркетингові комунікації як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємстваMarketing communications as a factor affecting competitiveness of enterprisesМаркетинговые коммуникации как фактор формирования конкурентоспособности предприятияArticle339.138