Магда, Євген ВалерійовичСнісар, Дмитро Валерійович2022-08-172022-08-172019Снісар, Д. В. Просування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» з урахуванням регіональних особливостей : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Снісар Дмитро Валерійович. – Київ, 2019. – 84 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/49442Метою проекту є розробка рекламної кампанії для Київського Політехнічного Інституту імені Ігоря Сікорського в регіонах України. У роботі було розглянуто регіональну специфіку просування в кожній області України, визначено головні особливості та акценти в рекламі українських міст, здійснено комплексний аналіз особливостей діяльності КПІ ім. Ігоря Сікорського, розроблено концепцію зовнішньої реклами для університету з урахуванням регіональних особливостей. До того ж, було здійснено аналіз конкурентного середовища, проведено SWOT-аналіз для виявлення переваг і недоліків, можливостей та загроз подальшого розвитку. Результатом роботи стала розроблена рекламна кампанія для КПІ ім. Ігоря Сікорського в регіонах України. Концепція рекламної кампанії, що міститься в проекті, може бути реалізована Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» задля підвищення репутації, заохочення абітурієнтів до вступу, підвищення обізнаності українців про університет.ukрекламазовнішня рекламарекламна кампаніярегіональна рекламауніверситетКПІвищий навчальний закладadvertisingoutdoor advertisingadvertising campaignregional advertisinguniversityKPIhigher educational institutionfeatureUkraineregionПросування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» з урахуванням регіональних особливостейBachelor Thesis84 с.