Юхименко, К. І.Писаренко, Н. Л.2020-12-012020-12-012020Юхименко, К. І. Врахування соціального аспекту в процесі оцінки конкурентоспроможності товару на ринку товарів та послуг для надзвичайних ситуацій на прикладі компанії-виробника дронів [Електронний ресурс] / Юхименко К. І., Писаренко Н. Л. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 325 Кбайт). – 2020. – Вип. 14. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/37784ukкомерціалізаціяцільовий ринокконкурентоспроможністьсоціальна цінністьсегментбазова якістьcommercializationtarget marketcompetitivenesssocial valuesegmentbasic qualityJEL classification: D4Врахування соціального аспекту в процесі оцінки конкурентоспроможності товару на ринку товарів та послуг для надзвичайних ситуацій на прикладі компанії-виробника дронівConsideration of the social aspect in the process of assessing the competitiveness of goods in the market of goods and services for emergencies for drone production enterpriseArticle339.138 + 658.8