Іваненко, Віктор ІвановичЛось, Тетяна Сергіївна2023-08-302023-08-302020Лось, Т. С. Формування стратегії просування нового лікарського препарату в умовах ризику : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Лось Тетяна Сергіївна. - Київ, 2020. - 65 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/59671У цій дипломній роботі проаналізовано фармацевтичний ринок України, а також за допомогою економіко-математичного моделювання було здійснено вибір оптимальної стратегії просування нового препарату на ринку України. Крім того, розглянуто передумови ринку, в яких працюють сучасні фармацевтичні компанії та проаналізовано недоліки та переваги фармацевтичного ринку в Україні. Метою даної роботи є визначення стратегії оптимального просування нового лікарського засобу на ринку України в умовах ризику. Також було встановлено, що український фармацевтичний ринок досить стрімко розвивається, але в ньому не вистачає інновацій. В сучасних підприємствах всі інвестиції ідуть на модернізацію технологічних процесів, а не на виробництво нових оригінальних лікарських препаратів. Саме через це у іноземних виробників кращі показники імпорту лікарських засобів. Для моделювання попиту на новий лікарський препарат було обрано модель Басса, яку потім було доповнено. Ця модель досить популярна у сфері інновацій, бо вона проста в моделюванні та зазвичай дає точні результати. Було досліджено нові препарати, які виходили на ринок останні роки. В ході дослідження було виявлено, що лише 1 із 64 нових препаратів фармацевтичної компанії був оригінальним лікарським препаратом, а не генеричним лікарським засобом. Його і було взято для дослідження.65 с.ukpharmaceutical marketpromotion strategydiffusion of innovationsBass modeleconomic-mathematical modelingrepeated purchasesoptimal managementфармацевтичний ринокстратегія просуваннядифузія інноваціймодель Бассаекономіко-математичне моделюванняповторні продажіоптимальне керуванняФормування стратегії просування нового лікарського препарату в умовах ризикуBachelor Thesis