Фісенко, Тетяна ВікторівнаКраснюк, Уляна Олександрівна2024-09-042024-09-042022Краснюк, У. О. Стратегія просування освітнього стартапу в соціальних мережах : магістерська дис. : 061 Журналістика / Краснюк Уляна Олександрівна. - Київ, 2022. - 127 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68750Магістерська дисертація на тему : «Стратегія просування освітнього проєкту в соціальних мережах» Київ, НТУУ«КПІ ім. Ігоря Сікорського», 2022 рік. Науковий керівник Фісенко Т. В. Об’єктом дослідження є просування освітніх стартапів у соціальних мережах. Метою дослідження є створення ефективної стратегії просування освітнього стартапу Planner Guide в соціальних мережах. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку літературних джерел і додатків. У першому розділі описано та узагальнено поняття «стартап», «просування», «стратегія» та «соціальні мережі», визначено характеристики SMM та розглянуто основні складники просування в соціальних мережах. У другому розділі проаналізовано ринок освітніх стартапів в Україні та за кордоном, висвітлено їхні особливості. У третьому розділі описано характеристики освітнього стартапу Planner Guide, його створення та реалізацію. Відповідно до результатів дослідження, визначено алгоритми просування в соціальних мережах, з’ясовано сучасний стан ринку освітніх стартапів в Україні та за кордоном, окреслено характеристики та особливості освітнього стартапу Planner Guide, розроблено та реалізовано стратегію просування освітнього стартапу Planner Guide в соціальних мережах.127 с.ukстартаппросуванняSMMсоціальні мережістратегіяstartuppromotionsocial networksstrategyСтратегія просування освітнього стартапу в соціальних мережахMaster Thesis