Кубишина, Надія СергіївнаСтасевич, А. П.2018-03-152018-03-152017Кубишина Н. С. Розроблення моделі виведення нового товару ТМ «Молокія Казкова» на споживчий ринок / Кубишина Н. С., Стасевич А. П. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 329–336. – Бібліогр.: 10 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22364ukновий товармодельматриця Бостинської консалтингової груписпоживчий ринокринкова стратегіякомплекс маркетингуnew productmodelBoston Consulting Group Matrixconsumer marketmarket strategymarketing mixновый товарматрица Бостонской консалтинговой группыпотребительский рынокрыночная стратегиякомплекс маркетингаJEL classification: M31Розроблення моделі виведення нового товару ТМ «Молокія Казкова» на споживчий ринокDevelopment of a model of new product TM «Milk Kaskova» to the consumer marketРазработка модели вывода нового товара ТМ «Молокия Сказочная» на потребительский рынокArticleС. 329-336https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108744339.138