Гнітецький, Є. В.Костянчук, К. В.2018-10-042018-10-042018Гнітецький, Є. В. Використання ефекту незавершених гештальтів Зейгарнік в маркетингу [Електронний ресурс] / Є. В. Гнітецький, К. В. Костянчук // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 329 Кбайт). – 2018. – Вип. 12. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/24662ukгештальтпсихологіяефект незавершеної діїефект Зейгарнікзасвоєння інформаціїповедінка споживачаЕmail-маркетингdigital-маркетингincompletenessgestalt psychology or gestaltismZeigarnik effectassimilation of informationconsumer behavioremail marketingdigital marketingВикористання ефекту незавершених гештальтів Зейгарнік в маркетингуUse of the Zeigarnik Effect in MarketingArticle366.14